My Healty Nutrition Guide e twinning projesi kapsamında okulumuz 4-B/4-C/4-E sınıf öğrencileri nisan ayı etkinliği olarak sağlıklı ve dengeli öğün hazırladırlar.Yiyeceklerin kalori değerlerini öğrendiler.
My Healty Nutrition Guide e twinning proje kapsamında nisan ayı etkinliğinde 11 proje okuluyla birlikte öğrencilerimiz işbirlikçi çalışamlarını gerçekleştirdiler.
My Healty Nutrition Guide e twinning proje kapsamında 4-B/4-C/4-E sınıfları olarak okulumuz genelinde 15 sınıfın öğrencilerine''En çok hangi probiyotiği tüketiyorsunuz''diye sorduk.Topladığımız veriler ile çetele ve sıklık tablosu sütün grafiği çizdik.Veri sonuçlarımızı okul panosunda sergiledik.
My Healty Nutrition Guide e twinning proje kapsamındaV4-B/4-C/4-E sınıfları ''Probiyotik ve fermente gıda hazırlanması''etkinliğinde yoğurt yapımını öğrendiler.
My Healty Nutrition Guide e twinning projesi kapsamında ''Probiyotik ve fermente gıdaların beslemedeki önemi nedir'' etkinliğinde4-B/-4-C/-4-E Sınıfları olarak öğrencilerimiz probiyotik ve fermente gıdaları araştırdılar.Araştırma sonuçlarını teknolojiyi kullanarak sunum yaptılar.çalışmalarını panoda sergilediler.
My Healty Nutrition Guide e twinning proje kapsamında ''Sağlıklı beslenmek için hangi besinleri tüketmeliyiz''etkinliğinde 4-B/4-C/4-E sınıfları olarak web20araçlarını kullanarak puzzle yaptık.Ardından öğrencilerimiz kendi besin piramitlerini oluşturdular.